måndag 18 april 2016

To be continued

Jahopp, då var det måndag igen då. Eller  rättare sagt söndagsnatt. 

Borde egentligen sova nu, men det är som det är med den saken. I morron ska brorsdottern barnvaktas och redan 06:30 dyker hon upp här. Jag kommer vara helt död, det är jag säker på redan nu. 

I lördags var det mat och disco på schemat. 
Ryktet säger att grannbyns nyaste restaurang har väääärldens bästa hamburgare, men se det hade dom inte. I alla fall inte i mitt tycke. Köttet var på tok för grovmalet och köttpucken något ljummen. Nä, blev faktiskt lite besviken, men man kanske inte ska jämföra med burgarhaken i Stockholm. 

Provade också sötpotatis pommes för första gången och det var tyvärr inget dom föll mig i smaken heller. Fan, jag som verkligen trodde det skulle vara en höjdare, men det söta var för sött. Håller mig hädanefter till gamla hederliga potatispommes med salt på. 

Hade stylat mig rejält med lösfransar och eftermiddagsvin inför discokvällen, men som vanligt blir jag en zombie när jag blandar mat och alkohol. 
Att sen sitta ihoptryckta i ett bilbaksäte i 40 minuter bidrar ju knappast till nån högre stämning på gamla dar. 

Men, jag får fan ge mig nu. Ligger i sängen och bloggar från mobilen (som vanligt) och blodet börjar försvinna från handen. 
Jag gör som alla stora bloggare och skriver meningen jag berättar mer i nästa inlägg. 

Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar