torsdag 14 april 2016

Öppen dag

Fortfarande trött som en gnu, fattar inte vad det beror på. Kan det vara vårtrötthet måntro?

Igår bjöd jag Lilla My på frukost klockan åtta på morronen - ÅTTA!
Det var i och för sig jättemysigt, men eftersom jag inte hade kommit i säng i tid dagen innan, så blev resten av onsdagen lite zombielik. 

Lunchade med familjen på den lokala kinesen, något som i princip aldrig har hänt. 
Vi blev sittandes i två timmar, men när Stora brorsan och Modern nästan pajat spelmaskinen så var det dags att dra. 

Gick hemåt och tog svängen förbi A och B, som hade köpt en paviljong, så där blev man snabbt satt i arbete. 

Vid sextiden dundrade jag ner den blytunga röven i soffan och inte långt därefter ljöd Lakritsfantomens ljuva snarkningar över Bossåsen. 

Dagen idag är helt oplanerad, men solen skiner och kag funderar på bästa sättet att utnyttja detta. 
Tror jag tar med mig däcket till skottkärran och går till A å B och pumpar det, samt tigger en köpp kaffe. 
Ja, så får det nog bli. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar