fredag 29 april 2016

Det suger fett...

Det här att våren har bestämt sig för att vänta. Iskallt regn som övergår i blötsnö för att bli snö för hundrafemtielfte gången sen jag vet inte när. Och i morron ska det bli nio grader varmt!

Alltså, tacka fan för att man fryser typ jämt nu för tiden. Det var inte många veckor (eller var det dagar) sen det var så varmt så varmt att elementen skruvades ner för det blev som en bastu inne.
Men sen hänger man liksom inte med, man skiter i å skruva upp för läderveksrapporterna lovar minsann en massa plusgrader "i morron", men det blir ju givetvis inget av med det å så har ekorrhjulet snurrat ytterligare ett varv och man fryser läpparna av sig. 

I morron bitti ska det duschas, så nu har jag varit förutseende och brassat på elementet ganska duktigt inne på toan så  jag slipper stå där och huttra med mitt underbara morronhumör som enda sällskap. 

Klockan är nu 01.01 och jag är faktiskt lite trött så det ska bli rätt skönt att sluta mina blå nu. 

Arbetsfuckinglös eller inte, i morron är det fredag och det är, och kommer så förbli, bästedan alla dar i veckan ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar