onsdag 27 april 2016

Buske - nej tack!

Alltså...jag hade påbörjat ett nytt och långt inlägg. Ja, jag visste att det skulle bli långt för jag hade redan skrivit skitmycket, meeeen...

Helt plötsligt var det dags att ta ut baguetterna ur ugnen å sen var jag visst tvungen att trycka i mig lite (dyngmycket) av dem och sen sprida en bild från den lokala köp&sälj-sidan där någon skänker bort 3 kukar förklädda till tuijor.


Ja, jag hade också skänkt bort dem. 
Eller så hade gud och alla människor fått hjälpa mig att få dem försvinna från mina domäner. 

Ah, å sen kom jag på att jag höll på att blogga å så hade jag inte sparat det jag påbörjat å sen så försvann allt. Typ bara poff, som i Yrrol. 

Så nu förstår ni att jag inte orkar börja om, ni får helt enkelt hålla er tills i morron (eller så) tills ni åter få ta del av min unika visdom, mitt (o)spännande liv och mina högst partiska betraktelser av min omgivning. 

Buenas noches amigos. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar