fredag 8 april 2016

Det gick åt helvete...

...att vila sig i form. Det enda jag fick gjort var hängning av tvätt. 

Tänkte, efter en intensiv dag, vila mig i form för städning nu, jag är verkligen skittrött, men så dök Sonen upp och spred lite glädje, så jag tror jag orkar ett röj nu. 

Av någon märklig anledning har tvättmaskinen flyttat på sig och står totaljullrigt, det lät som någon bilade upp golvet när det centrifugerade. 
Men så fixade han det, mannen i mitt liv, mammas stolthet, så nu snurrar en maskin igen. 

Idag är jag på kalashumör och jag längtar så efter mina vänner. 

Jag har varit på så bra humör att jag inte ens slängde mig på tutan när en kepsgubbe betedde sig på Kronhallsparkeringen och jag tog en kaffe hos mamma utan att snäsa åt henne. 
Ja, jag är vuxen, jag ska inte snäsa åt min mamma. Faktiskt ett löfte jag har till mig själv. 

Nä, här blir inga barn gjorda (som tur är) dags att spruta rengöringsmedel i toan och dra fram snabeldraken. 

Piss on ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar