torsdag 7 april 2016

Och nu vände det

Klockan är 17 och jag har ännu en gång lyckats fördriva dagen med ingenting. 
Eller ja, spenderade några timmar hos Fackpampen och hennes två streptokocker innan det var dags att bege sig till Fadern för leverans av matlådor. 

Nästa stopp blev hos Sandra där jag hämtade musikmaskinen som jag lånade ut i lördags. Vi tog en kopp kaffe och konstaterade, än en gång, att what goes around, comes around. 
Avslutade med en high five. 

Väl hemma kom sonen och hämtade sina matlådor. Sedan blev det premiärtur för honom som chaufför åt mig i nya firmabilen. 

I morron väntas finfrämmat från Gästrikland, så nu vilar jag mig i form för lite städning och tro på fan om inte solen tittar fram nu i skrivande stund. 

Jag tror fan jag är lite glad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar