fredag 13 maj 2016

Ett inlägg om ingenting

Sitter ute i halvstorm och suger det sista ur vårsolen innan temperaturen sänks med sisådär en 10 grader i morron (enligt SMHI)

Sitter på arslet som vanligt och väntar på bättre tider, men jag verkar då vänta ihjäl mig. 


Ska göra mig till lite och ta en dusch innan jag knatar ner till Fadern för lite fika. 
Idag ska jag och Stora Brorsan vara lite "tuffa" mot honom och försöka se till att hans liv blir lite lättare. 
Han är ju faktiskt inte dödssjuk, även om han lider av sin stroke, men att bara ligga och vänta på att dö är totalt ovärdigt och så otroligt ledsamt att se, när man vet att vissa saker (som han vägrar ställa upp på) skulle göra honom så gott. 

Nej, här kan jag inte sitta och ruttna, fånga dagen, fredagen den 13:e. 

Å nageltrång har jag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar