måndag 1 september 2014

Upp å ner å runt å så

Å så fick jag då äntligen åka lite bergochdalbana, även om premiärturen i Helix gjordes utan sällskap. 

Hade det grymt roligt i karusellerna och var till och med behjälplig med att natta en av dem. 
Faktiskt så var jag så upptagen att jag inte ens snurrade ett endaste snurr på nåt chokladhjul. 

Ölen kostade en mindre förmögenhet - men de var stora. Att sen personalen inte korkade av de små Jägermeister flaskorna var ju bara ett plus då de med fördel kunde avnjutas i karusellköerna. 


Hade laddat för pannkaksfrukost på sönda'n, men kommer man ner en kvart innan frukosten stänger får man tydligen räkna med att det bara finns brieost och vattenmelon kvar. 

Shoppingen var det inte heller mycket med, men jag antar att min plånbok tackar mig för det. 

I morse hade jag glömt ställa klockan, men huvudsaken är att jag anlände arbetsplatsen innan nya chefen gjorde det. 

Avslutade kvällen med Big Brother och Paradise Hotel med Sonen.
Känns otroligt skönt att han också dömer ut de korkade. 
Det är en bra pöjk jag har. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar