onsdag 24 september 2014

Dom är här igen

Idag blev det helt plötsligt kul på jobbet. Om det beror på att jag käkade strömming och mos på Bruksmässen vet jag inte, men jag hade lätt kunnat sitta kvar ett par timmar efter den tid jag stämplade ut. Men jag var ju tvungen hem och hälsa på Modern och Gummipappan som i dagarna kommit hem från Canada. 

Presenter hade de med sig till den ofelbara Dottern minsann. En termosmugg, lönnsirap och tingeltangel till årets kitschgran. 

Sonen kom hem från sin far, lite överraskande för mig, och jag tror faktiskt vi har saknat varann lite för vi hade riktigt roligt här på kvällskvisten. 

Avslutar kvällen i säng med de två första avsnitten av sista säsongen på bikersserien jag aldrig trodde jag skulle gilla. 

Sons of Anarchy: welcome back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar