torsdag 18 september 2014

Har jag sagt det så

I oktober ska jag sluta röka. 
Har inte riktigt bestämt datum än, men det lutar åt att det blir i mitten av månaden. 


Jag vet precis hur det kommer att bli. Jag kommer bli grinigare än grinigast och på gränsen till aggressiv. 
Det värsta är att det finns de som vet om att jag tänker sluta, som ger mig små hintar om att "snart är det oktober" och så småflinar de för att de inte tror ett skit på att jag verkligen tänker sluta. Eller så är de bombsäkra på att jag inte kommer klara det. 

Har bara en sak att säga sånt folk: far åt helvete och låt för fan bli att yttra er!
Det är ett jävla gnäll på att man röker, men sen hånas man bakom ryggen för att man ska försöka ge sig. 

Nä, tvi f*n!!!
(ber om ursäkt för ovanligt ovårdat språk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar