tisdag 14 juni 2016

Sämst är jag

Ingen uppdatering på flera dagar. Eller har det till och med gått en vecka?

Tyvärr händer inte så mycket här om dagarna. Jag vet bara att jag vill jobba - fast solen skiner å allt. 

I söndags var jag på tutbingo med Lilla My och Fackpampen. Det var nog sex år (eller mer) sen sist, men jag vettefan...det ÄR för actionfattigt för mig. Svårt att sitta still, man kan knappt prata för då missar man ju vad gubben säger.
Å inte nog med det så stod vi vid vägen å varenda gång en bil passerade så gick det ändå knappt höra vad de sa. 

Desto mer spänning ger ju fotbolls-EM, där kan man snacka puls. Igår hade jag till och med lite pirr i magen hela dan innan matchen. 
Ah, å sen ridå då!

Hur i hela helvete har man tagit sig ända till EM när man under matchen inte kan prestera ett enda skott på mål? 
Snacka antiklimax!

Idag har jag haft ont i huvudet. Har försökt dricka en massa vatten, får nästan för mig att jag har lite vätskebrist. 

Eller så är det bara åldern i vanlig ordning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar