onsdag 15 juni 2016

Om jag hetat Fredrika...

...så skulle jag sagt äntligars äntligen nu. 
Men nu heter jag ju inte det, fast jag säger det ändå: Äntligars äntligen!
Till slut blev det dags att packa väskan för Stockholmstripp. 

Nu är ju inte packning min största kvalité, jag avskyr det och speciellt nu när vädret ska bli både lite si och så. 

Jag äger inte en endaste jacka som skulle kunna beskrivas som presentabel och inte heller några skor. 
Men vad gör det om hundra år, det brukar lösa sig i alla fall. 


Har precis bokat bord för fredagens middag. A+B har rekommenderat och dom kan man alltid lita på. 

Mitt största problem har ju varit vart jag ska se fredagens match och med vem. 
Men som det ser ut nu så verkar inte heller det bli något problem. 

Nu ska jag såsa runt här och skjuta upp packningen så länge det går. Jag brukar lyckas slänga i det jag absolut vet att jag ska ha och sen blir det utfyllnad med pyttipanna. 

Lyckades åka på huvudvärk och illamående idag igen, så nu sitter kag och vattenboostar och känner livet smyga sig tillbaka till min kropp. 
Dock men skvalpande mage. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar