tisdag 29 mars 2016

Jag fick ett snap

från Lilla My. Hon ville att jag skulle blogga så hon hade en godnattsaga att läsa. Jag svarade att så länge jag inte får betalt för det, så bloggar jag när jag känner för det. 
Erbjöd henne att hosta upp 20 pix per inlägg, men då skrattade hon bara åt mig. 


Jag har blivit sjuk igen, så sjuk att jag grejsat i min helvetesrabatt både igår och idag. Fan, det blev rätt snyggt utan alla gamla växter faktiskt. 

Å så har det varit påsk i år igen. Skärtorsdagen var som vanligt öronmärkt för årsmöte. På långfredagen fick jag besök och vi tog några glas och bägare tillsammans. Å sen var det slutaktiverat för den helgen. 
Hämtade visserligen Lilla My med familj ute i skogen och följde upp med lite skvaller hemma hos dem. 

Söndagen och måndagen vigdes åt filmmarathon. Först Gudfadern trilogin och igår båda Kill Bill filmerna. 
Jag älskar maffiafilmer och skulle gärna haft en fling med den unge Michael Corleone, fast han är en mördare. 

Kill Bill...ja, Uma Thurman snygg som få och svingandes sitt Hattori Hanzo svärd så blodet sprutar och kroppsdelar flyger, ja, say no more. 

Idag har äntligen Sonen varit här. Vi käkade pannbiff med lök (som vanligt) och jag har ett halvkilo potatis kvar. 

I morron är i morron, då ska jag ringa och kolla om ett jobb. Visserligen bara över sommaren, kanske inte alls nåt jag passar att jobba med, eller ens klarar av.
Men man kan ju testa, eller hur???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar