onsdag 2 mars 2016

Det har slagit runt

...i huvudet på mig tror jag. 
Igår bakade jag en sockerkaka och stekte plättar. Herregud, vilken normal vuxen människa kommer på den idiotiska idén att steka plättar till sig själv? Ett helvetiskt matos och bränt smör. 
Toppade detta med att stryka gardiner. Sannerligen om jag inte tror att Housewife from hell har gjort tillfällig comeback. 

Tog hälften av sockerkakan, 17 plättar och tygstyckena och drog till Sonen och hängde upp gardinerna i hans nya hem.
När Sonen får eget är det minsann noga med tyget, inga smidiga hissgardiner där inte "jag vill ha sånadär långa som hänger  på sidorna". Jaja, självklart curlar Mamman vidare. 

Sen idag hände det som senast hände för cirka två år sedan: jag tränade! Jajjemän, gammal hederlig styrketräning på atletklubben. 


Tänk att jag faktiskt äger träningskläder. 
Dessvärre tror jag dock inte att passet räknas eftersom jag lämnade mobilen hemma och därför inte tog en endaste selfie. 
Men du får väl helt enkelt lita på mitt ord. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar