onsdag 1 oktober 2014

I morron är det torsdag

Men idag är det onsdag och jag frångick den svenska traditionen och käkade ärtsoppa idag. 
Ärtsoppa är en sjukt underskattad rätt, det tänker jag på varenda gång jag äter det. 
Massor med senap (helst en halv tub) och massor av timjan. 


Tagit tag i tvättberget idag också och sprungit upp och ner i källartrappan hundra gånger, men ändå glömt att ta med mig hushållspapper upp. Å andra sidan får jag väl vara glad att jag kommer ihåg att ta med mig tvätten ner. 

I morron hoppas jag på en dag med energi i kroppen och att vi slipper datastrul på jobbet. 
Nu har ju jag aldrig förut jobbat i en större koncern, men alltså datastrul...är det inte lite väl mycket 90-tal över det?
Hur som helst så HATAR jag det!

Nu blir det paddmys i sängen fast klockan bara är tio, men nybäddad säng kan aldrig bli överskattad nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar