onsdag 15 oktober 2014

Det är en hund begraven

Sådärja! En stor tyngd har lyft från mina axlar, nu må det bära eller brista. Och brister det så är det mitt eget fel, men nu är det som sagt gjort. 

Annars händer inte mycket under (den frånvarande) solen.
Har varit hos Visseljohanna och hämtat 3 ljusstakar i glas som jag köpt för 30 spänn. 

Meningen är att jag ska röja undan all skit jag har på öppna spisen och fylla den med allehanda udda ljusstakar i glas. 
Risken är dock stor att jag inte orkar röja undan och det slutar med att jag sitter med 100 värdelösa glasbitar som jag aldrig får fingrarna ur att slänga. 

På öppna spisen står just nu (bland annat) en blomprydnad, tomma whiskeyflaskor, "viktiga" brev, en trissvinstlott som snart gått ut och askan från pappas förra hund. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar