måndag 19 januari 2015

WR

Känns som jag slog världsrekord i försovning för 40 plussare idag. 09:35 behagade jag slå upp mina blå. 
Det blev en minst sagt konstig dag, men nu är den snart till ända. 

Har lagt fantasierna om träning på is ett tag. Min rygg känns alldeles för ofräsch för hoppiskuttgymnastik just nu, så jag börjar med kosten istället. 
Pasta är ju ljuvligt gott, men nu utesluter jag den, riset och potatisen (som jag ändå nästan aldrig äter) ett tag så får vi se om mina riktiga storlekar börjar passa igen. 


Och apropå att ligga på is...det verkar sannerligen vara svårsandat i min lilla kommun. 
Företog ett par riskabla promenader i fredags kväll och natt. 
Den lilla nätta sträckan avverkas oftast på cirka 10 minuter, men i fredags tog det 25!
Jag lyckades klara mig från vurpor, medans A damp i backen en fem, sex gånger. Men lika glad för det var hon. 

Nä, skitväder är vad det är. Nu vill jag ha sommar, sol och värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar