torsdag 14 augusti 2014

Psycho


Det bor ett psycho i min by. Eller, jag vet med stor säkerhet att det bor många såna i min by, men den här ger mig creeps på riktigt. 

Han håller till på min ICA och smyger omkring bland hyllorna och gör vad som helst för att komma i samspråk. 
Konstig blick och konstiga kommentarer. 
Det har hänt flera gånger och idag hände det igen. 

Mellan färskosthyllan och hyllan med feta och halloumi, där det är så jävla trångt, stod han som gubben i lådan och försökte få kontakt. 
Jag tror dock min uppsyn skrämde honom något, för han sa ingenting, men man ser på hela honom att det bara snurrar runt i huvudet då fan letar efter nåt att säga. 

Han är så jävla äcklig så skinnet korvar sig på mig!

Idag har jag sålt stolar och porslin som jag hittat på vinden. 
Pengarna ska jag bränna på vin, kvinnor/män och sång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar