fredag 29 augusti 2014

GGG

Fy fan vad jag är trött på:


Ja, just de här gubbarna jag är trött på är väl inte så gamla, men gubbgriniga är de och lägger sig i saker de inte har med att göra. 

Något av det värsta jag vet är när folk inte tar ansvar fullt ut för sitt eget arbete utan bara får ur sig halvmesyrer och skiter i uppföljning och kundens bästa. 
Jag råkar vara funtad så att jag inte kan släppa förbi det, vilket medför att jag får sitta där och reda upp en massa skit som egentligen inte ligger på mitt bord. 
Det är inte första gången det händer, och tyvärr inte heller den sista. 

Den här veckan tror jag har varit årets längsta och jag har varit konstant trött från morron till kväll, men i morron är det äntligen fredag!

Efter fredag kommer lördag och då är det jag som vässar armbågarna och klämmer mig längst fram i kön till Helix. Äntligen är det min tur! 

Jag ska åka bergådalbanor och uppskjut och nersläpp å allt vad det heter. 
Sen klämmer jag förhoppningsvis en bärs  innan jag bäddar ner mig på ett hotellrum. 
Givetvis ensam, om inte Lisebergskaninen får för sig att joina. 

Nä, nu äre natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar