söndag 9 mars 2014

Det är bara äckligt


Det är söndag och den gamla, alltid lika objudna, gästen Söndagsågren är på intågande.
Egentligen ska jag väl inte gnälla, jag har, till vissa delar sett, haft en riktigt bra helg, men återigen sviker mig min energi. Med tanke på de senaste dagarnas härliga väder så trodde jag faktiskt att ork och lust skulle smyga sig tillbaka till min kropp, men jag är bara trött, trött, trött...

Eftersom jag inte har någon som helst ledighet att plocka ut så har jag fortfarande inget roligt inplanerat. Men det förstås, infinner sig bara värmen så kan utomhusdagar fungera som ett bra lockbete.



I morse ställdes klockan på 8 för att dra igång mitt andra försök med den så populära rätten Pulled Pork. Nytt recept denna gång, men nej, jag tror inte det är så att jag misslyckas, jag tycker bara det smakar skit. Äter hellre en hel köttbit med potatis och fet gräddsås. En helt överreklamerad rätt om ni frågar mig.

Resten av kvällen spenderar jag i TV-soffan och fortsätter att mota herr Ågren.

I morron ska jag börja träna. Tror jag. Kanske...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar