onsdag 12 mars 2014

Bitch 2014

Yes! Jag gjorde det! Jag drog faktiskt ned till det lilla gymet vi har på jobbet när jag slutat och tamejfan om det inte kändes helt underbart!
Tog det mycket lugnt eftersom jag tänkt träna i morron också och en helvetisk träningsvärk skulle få mig att hitta på ursäkter som inte finns, för att slippa träna.
Kaxig som jag är efter en timmes träning så känner jag att Bitch 2014 kanske inte alls blir ett omöjligt projekt. Jag vet att jag kan om jag vill.


Det är så märkligt, men överårig eller inte, så lär jag mig aldrig bli kompis med min kropp, men det vore så skönt att slippa ligga och rugga i vassen en sommar till.
Men givetvis har jag en Plan-B; Gilf:en har köpt en badbassäng och den är INTE offentlig. Plussa därtill att hon lovat bjuda på hemgjord glass hela sommaren

Ja, jag vet nog vart jag ska hålla till den där enda dagen jag får semester  i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar