tisdag 16 februari 2016

Det är liksom bara jävligt

Jag vet att det bara är mitten av februari, men jag vill ha vår NU! Jag vill inte sitta och halvtjuta när snön vräker ner ute och jag vill inte vara tvungen att låta bilen stå på tomgång i tio minuter bara för att kunna skrapa bort isen på INSIDAN rutorna, och jag vill inte slå halvt ihjäl mig och skämmas ögonen ur mig när jag halkar handlöst som värsta fylletrasan när jag är på väg hem från den lokala pizzerian mitt i natten. 


Jag måste ha ett jobb också, jag bara måste!!! 1,5 månad av ångestfyllda dagar (vägrar visa mig ute dagtid för jag orkar inte med alla frågor) 
På kvällarna googlar jag. Jag googlar, googlar och googlar! Det är precis som om min hjärna är understimulerad och jag suger åt mig kunskap från alla tänkbara håll. 
På nätterna drömmer jag mardrömmar om precis allt. 

Nä, kan inte direkt påstå att jag är i fas med mig själv på något plan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar