torsdag 3 april 2014

Som jag ser det

Sedan några år tillbaka ser jag otroligt dåligt på långt håll, varför jag alltid har glasögon på mig när jag kör bil (långt) eller ser på TV. Borde egentligen skaffat mig progressiva linser för längesen, men det blir ju liksom inte av.
Att ständigt bära glasögon har det inte varit tal om, tills för en liten stund sen, när jag råkade se mig själv i spegeln. Det visade sig att min vertikala argrynka mellan ögonen blir helt osynlig med TV-brillsen på näsan. Halleluja! Är jag inte välsignad så säg.


Efter att under gårdagen siktat en av Hissföretagets servicebilar på Medborgarstritan så utnyttjade jag ett socialt medie och fick snabbt reda på vad som var i görningen.
Efter jobbet idag fick jag således lite utlopp för min hissfetischm, men också ett kul återseende samt rapport från min gamla arbetsplats. 
Nästa vecka ska de vara klara och då åker jag tillbaks till site och förväntar mig riktig hardcore hissporr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar