tisdag 25 november 2014

Jo, men det är bra...

...lite dåligt, men bra. 
Idag har jag till och med haft energi. Tror dock mer det beror på att solen lyst hela dagen än det halvkilo rött ginseng-te som jag fick från Sydkorea igår. 
Vafaan, vad hände med Rigabalsam?
Inte för att det är världens godaste dryck, men jag dricker hellre det än te. 

Annars harvas det på - fram och tillbaka i inkörda hjulspår. 
Idag sa dock någon någonting som tände en gnista hopp inför framtiden igen. Så jag kör väl vidare. 

Om en månad är det jul och idag tvingades jag ställa en ljusstake inne på mitt kontor. 
Grinchen i mig lever ännu. Jag pyntar med vad jag vill, NÄR jag vill. 

Tror inte det blir några stakar härhemma i år, men kitsch-granen är given och i PR har jag nya pynt från Kanada. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar